O HŘE 4STORY
ZÁKLADY
Questy
Úžasný příběh
Questy jsou úkoly, které budete muset dokončit ve hře. Početné výpravy, které nabízejí různé úkoly, aby bylo hraní hry zábavné a vzrušující. Audiovizuální prezentace postav vám poskytuje jedinečnou a fascinující atmosféru.
Dungeony
Výzvy pro týmového hráče
Dungeony jsou uzavřené oblasti rezervované ve specifickém čase pro samostatné skupiny hráčů, takže se navzájem nebudou rušit. Zde na tebe čekají velká nebezpečí, které jsou ovšem odměněny fantastickými věcmi a dalšími dobrodružstvími. Poznej své hranice a objev zcela nové zvraty ve tvém příběhu hrdiny!
Dobývání
Denně bouřlivé války
Boj proti ostatním hráčům v bitvě a denně dobývací boje. Pomoz obsadit nová území pro tvůj lid a ubraň jej před nepřáteli! Pouze vítěz může být odměněn a získat přístup do nových vesnis, nových misí a ke speciálním obchodníkům.
Strategické boje
Sám nebo v armádě
Ve 4Story nebudeš muset jít do boje sám, ale můžeš jít až se skupinou 49 hráčů. R.S.C.S přináší nepředstavitelné možnosti. Akceptuje různé skupiny příkazů a umožňuje sledovat bitvu přes speciální rozhraní.
NÁRODY IBERIE
Valorián
Země žoldáků a bývalých vojáků. Valoriané jsou silnou vojenskou mocností.
Derion
Země mágů a alchymistů, které vládne bývalý premiér Iberie. Přes krásu krajin a harmonii měst je tato země stále poznamenána válkou.
RASY A CHARAKTERY
Rasy
Iberia je obývaná třemi rasami:
- Lidé jsou pohybliví a rychlí. Jsou poměrně inteligentní a to jim umožňuje používaní velkého množství technologii.
- Kočkovití jsou silné a vytrvalé stvoření. Mají blízko k přírodě a jsou výbornými bojovníky v boji na blízko.
-
Víly, také známé jako Mirhur, vyčnívají díky své psychické síle a jejich magickým schopnostem.
Charaktery
Každý charakter je členem následujících tříd:
- Bojovníci jsou fyzicky silní a vhodní jak do útoku, tak do obrany. Mohou nosit těžké zbroje a velmi silné zbraně.
- Běžci stínů jsou rychlí a nebezpeční protivníci v boji na blízku, dokaží se skrýt ve stínu a zaútočit rychlostí blesku.
- Lučišníci jsou bojovníci na velké vzdálenosti a ví jak správně využívat luk a šípy. Ale také dobře ví, jak se bránit v souboji na blízko.
- Mágové jsou velmi silní kouzelníci, kteří ovládají elementy. Nenosí zbroje a bojují převážně na větší vzdálenost.
- Kněží jsou léčitelé a ochránci spojenců, ale stále představují nebezpečí pro jejich nepřátelé. Nenosí zbroj, ale používají tyče, magické hůlky a magické štíty.
- Zaklínači mohou otevírat portály vedoucí do jiných dimenzi, ovládat nestvůry a používat jejich schopnosti. Jako brnění používají lehkou zbroj.
-
Edit by Shenny [S]